Optik Mesul Müdür Başlayış İşlemleri
16 Ağustos 2024

 

OPTİSYENLİK MÜESSESESİ MESUL MÜDÜR BAŞLAYIŞINDA İSTENİLEN BELGELER

 

Optisyenlik Müessesesi Sahibinden İstenilenler:

1- Mesul müdürü atamak istediğine dair dilekçe (Dilekçe için tıklayınız.)

2- Müessese sahibi ile mesul müdür arasında akdedilmiş hizmet sözleşmesi

Mesul Müdür Olarak Atanacak Optisyenden İstenilenler:

3- Son (6) ay içerisinde çekilmiş (2) adet vesikalık fotoğraf

4- Göreve başlamak istediğine, mesul müdürlük görev ve sorumluluklarını kabul ettiğine dair dilekçesi (Dilekçe için tıklayınız.)

5- Nüfus cüzdanı fotokopisi

6- Nüfus Kayıt Örneği (https://www.turkiye.gov.tr)

7- İkametgah Belgesi ((https://www.turkiye.gov.tr)

8- Optisyenlik diplomasının aslı ve arkalı önlü fotokopisi (İl Sağlık Müdürlüğünce ‘Aslı gibidir’ ibaresinin yapılması gerekmektedir.)

9- Optisyen, diplomasında yer alan soyadından farklı bir soyad taşıyor ise, eski ve yeni soyadını gösterir belge (Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği) (https://www.turkiye.gov.tr)

10- Adli Sicil Kaydı (Adli sicil kaydı var ise ilgili mahkeme kararlarının fotokopileri de eklenmelidir.)

11- Sağlık raporu (Aile hekiminden alınabilir. Doktorun adı ve ünvanı açık olarak yazılmalı, özel bir sağlık kuruluşundan alınmış ise İl Sağlık Müdürlüğünden tasdik edilmiş olmalıdır.)

12- Optisyen-gözlükçüler odasından alınacak; Oda Üye Kayıt Belgesi

13- Optisyenlik müessesesinde kullanılan ve bulundurulması zorunlu olan asgari araç-gerecin mesul müdür tarafından imzalanmış listesi(Liste için tıklayınız.)

14- SGK İşe Giriş Bildirgesi (https://www.turkiye.gov.tr)

15- Harç makbuzu (Fiyat tarifesi için tıklayınız.)

NOT:

- Mesul müdürün ikametgah adresi Çorum il sınırları içinde olmalıdır.

- Sağlık raporu İl Sağlık Müdürlüğüne yapılan başvuru tarihinden en fazla (1) yıl önce alınmış olmalıdır.

- Adli Sicil Kaydı İl Sağlık Müdürlüğüne yapılan başvuru tarihinden en fazla (1) ay önce alınmış olmalıdır.

- Dilekçelerin üzerine atılan tarih bu belgelerin İl Sağlık Müdürlüğüne teslim edildiği tarih olmalıdır.

- Yukarıda yazılı belgelerin hepsi aynı tarih ve zamanda eksiksiz bir şekilde getirilmelidir. Başvuru evraklarında eksiklik olması durumunda başvuru olumsuz değerlendirilecektir.