Optisyenlik Müessesesi Nakil İşlemleri
16 Ağustos 2024

 

OPTİSYENLİK MÜESSESESİ NAKLİNDE İSTENİLEN BELGELER

(AYNI İL İÇERİSİNDE BAŞKA BİR ADRESE NAKLİ HALİNDE)

 

1- Optisyenlik müessesesinin sahibi veya mesul müdürü tarafından optisyenlik müessesesinin nakli ile ilgili başvuru dilekçesi (Dilekçe için tıklayınız.)

2- İl Sağlık Müdürlüğü tarafından verilmiş olan; Optisyenlik Müessesesi Ruhsatnamesi, Personel Çalışma Belgeleri ve Personel Kimlik Kartlarının asılları

2- Optisyen-gözlükçüler odasından alınacak; mesul müdürün Oda kayıt belgesi

3- Mesul müdürün ve varsa diğer personelin (Optisyenlik müessesesinde, mesul müdür haricinde başka optisyen veya gözlükçü ruhsatnamesi olan kişiler) İkametgah Belgesi (https://www.turkiye.gov.tr)

4- Mesul müdürün ve varsa diğer personelin (Optisyenlik müessesesinde, mesul müdür haricinde başka optisyen veya gözlükçü ruhsatnamesi olan kişiler), diplomasında yer alan soyadından farklı bir soyad taşıyor ise, eski ve yeni soyadını gösterir belge (Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği)  (https://www.turkiye.gov.tr)

5- Mesul müdürün ve varsa diğer personelin (Optisyenlik müessesesinde, mesul müdür haricinde başka optisyen veya gözlükçü ruhsatnamesi olan kişiler) Adli Sicil Kaydı (Adli sicil kaydı var ise ilgili mahkeme kararlarının fotokopileri de eklenmelidir.)  (https://www.turkiye.gov.tr)

6- Mesul müdürün ve varsa diğer personelin (Optisyenlik müessesesinde, mesul müdür haricinde başka optisyen veya gözlükçü ruhsatnamesi olan kişiler), Sağlık raporu (Aile hekiminden alınabilir. Doktorun adı ve ünvanı açık olarak yazılmalı, özel bir sağlık kuruluşundan alınmış ise İl Sağlık Müdürlüğünden tasdik edilmiş olmalıdır.)

7- Kroki ve Vaziyet Planı (Krokide merkezin adı, adresi, net kullanım alanı, atolye, WC, satış alanı, depo vb. kısımlarının her birinin metrekare alanı ve yüksekliği olmalıdır. Merkezin konumunu gösterir, cadde ve sokak isimlerinin yer aldığı vaziyet planı bulunmalıdır. Krokiler A4 kağıda çizilmiş (1/100 ölçekli) olmalı ve her sayfada mimar/mühendisin ünvanı, adı ve imzası olmalıdır, vaziyet planında kapı numarası alınan sokak/cadde ismi belli olmalıdır. Merkezin giriş kapısı/ kapıları bu vaziyet planı üzerinde hangi sokak, cadde üzerinde ise belirtilmelidir.)

8- Vergi Levhası (Vergi Dairesinden alınır.)

9- Güncel Adres Belgesi (Belediyeden alınır.)

10- Yangın Tedbir Denetleme Raporu (Belediyeden alınır.)

11- Harç Makbuzu (Liste için tıklayınız.)

NOT:

- Mesul müdürün ikametgah adresi Çorum il sınırları içinde olmalıdır.

- Sağlık raporu İl Sağlık Müdürlüğüne yapılan başvuru tarihinden en fazla (1) yıl önce alınmış olmalıdır.

- Adli Sicil Kaydı İl Sağlık Müdürlüğüne yapılan başvuru tarihinden en fazla (1) ay önce alınmış olmalıdır.

- Dilekçelerin üzerine atılan tarih bu belgelerin İl Sağlık Müdürlüğüne teslim edildiği tarih olmalıdır.

- Yukarıda yazılı belgelerin hepsi aynı tarih ve zamanda getirilmelidir. Başvuru belgelerinde eksiklik olması durumunda başvuru olumsuz değerlendirilecektir.