Ismarlama Protez ve Ortez Merkezi ile İşitme Cihazı Merkezi Açılış İşlemleri
18 Aralık 2022

ISMARLAMA PROTEZ VE ORTEZ MERKEZLERİ İLE İŞİTME CİHAZI MERKEZLERİ AÇILIŞI İÇİN İSTENİLEN EVRAKLAR

 

Merkez Sahibinden İstenilen Belgeler:

1- Merkezin açılacağı adresin, kuruluş unvanının, sahip veya sahiplerinin belirtildiği ve açılma işlemlerinin başlatılmasını talep eden dilekçe (Başvuru sahibinin ikametgah adresi, telefon numarası ve T.C kimlik numarası yazılmalıdır.) (Dilekçe için tıklayınız.)

2- Tüzel kişiliğin şirket olması halinde, şirket ilanının yayımlandığı ve merkezin açılışının faaliyetleri kapsamında olduğunu gösterir ticaret unvanı, Ticaret Sicil Gazetesinin aslı veya Kurumca onaylı örneği, bağlı bulunulan vergi dairesi adı ve vergi kimlik numarası beyanı, sicil tasdiknamesi, İmza sirküleri (Tüm kuruluş ortaklarının)

3- Nüfus cüzdanı fotokopisi

Sorumlu (Mesul) Müdürden İstenilen Belgeler:

4- Son (6) ay içinde çekilmiş (2) adet vesikalık fotoğraf

5- Nüfus cüzdanı fotokopisi

6- Sorumlu müdürün mesleğini yapabileceğine dair sağlık raporu (Aile hekiminden alınabilir. Doktorun adı ve ünvanı açık olarak yazılmalı, özel bir sağlık kuruluşundan alınmış ise İl Sağlık Müdürlüğünden tasdik edilmiş olmalıdır.)

7- İkametgah Belgesi (https://giris.turkiye.gov.tr )

8- Nüfus Kayıt Örneği ( https://giris.turkiye.gov.tr )

9- Merkezde görev alacak şahıslara ait diplomanın veya sorumlu müdür sertifikasının asılları ve fotokopileri (İl Sağlık Müdürlüğünce ‘Aslı gibidir’ ibaresinin yapılması gerekmektedir.)

10- Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği ( https://giris.turkiye.gov.tr )

11- Adli Sicil Kaydı (Adli Sicil Kaydı var ise ilgili mahkeme kararlarının fotokopileri de eklenmelidir.) ( https://giris.turkiye.gov.tr )

12- Mesul müdürlük yapacağına dair dilekçe ( Dilekçe için tıklayınız. )

13- Merkez sahibinin aynı zamanda sorumlu müdür olmadığı durumlarda, merkez sahibi ile sorumlu müdür arasında yapılmış hizmet sözleşmesi (2 adet)

14- Merkezde (İşitme Cihazı Merkezinde) kullanılan ve bulundurulması zorunlu olan asgari cihaz ve malzemelerin sorumlu müdür tarafından imzalanmış listesi

15- Merkezde (Ismarlama Protez ve Ortez Merkezinde) satılabilecek tıbbi cihazların sorumlu müdür tarafından imzalanmış listesi

16- Merkezde kullanılan araç-gereçlerin marka/model/seri numarasını, adetini belirtir mesul müdür tarafından imzalanmış liste

17- Sorumlu Müdür Yeterlilik Belgeleri aslı ve fotokopileri

18- SGK İşe Giriş Bildirgesi(https://giris.turkiye.gov.tr )

Merkeze Ait İstenilen Belgeler:

19- Kroki ve Vaziyet Planı (Krokide merkezin adı, adresi, net kullanım alanı, atolye, WC, satış alanı, depo vb. kısımlarının her birinin metrekare alanı ve yüksekliği olmalıdır. Merkezin konumunu gösterir, cadde ve sokak isimlerinin yer aldığı vaziyet planı bulunmalıdır. Krokiler A4 kağıda çizilmiş (1/100 ölçekli) olmalı ve her sayfada mimar/mühendisin ünvanı, adı ve imzası olmalıdır, vaziyet planında kapı numarası alınan sokak/cadde ismi belli olmalıdır. Merkezingiriş kapısı/ kapıları bu vaziyet planı üzerinde hangi sokak, cadde üzerinde ise belirtilmelidir.)

20- Yangın Tedbir Denetleme Raporu (Belediyeden alınacak.)

21- Vergi Levhası (Vergi Dairesinden alınır.)

22- Güncel Adres Belgesi (Belediyeden alınacak.)

23- Harç Makbuzu (Harç Bedellerinin Çorum İl Sağlık Müdürlüğü T.C. Ziraat Bankası Çorum Şb. (T.C Başbakanlık Hazine Müsteşarlığı Çorum Defterdarlık, İban No: TR92 0001 0000 7800 0010 0053 10, Vergi No:2620341313, Havale veya EFT kesinlikle yapılmayacaktır. Ücretin ne için ve kimin adına yatırıldığını gösteren açıklama olmalıdır.)

NOT:

- İkametgah adresi Çorum il sınırları içinde olmalıdır.

- Sağlık raporu ve Adli Sicil Kaydı İl Sağlık Müdürlüğüne yapılan başvuru tarihinden en fazla (1) ay önce alınmış olmalıdır.

- Dilekçelerin üzerine atılan tarih bu belgelerin İl Sağlık Müdürlüğüne teslim edildiği tarih olmalıdır.

- Yukarıda yazılı belgelerin hepsi aynı tarih ve zamanda getirilmelidir.