Aktar ve Baharatçı Dükkanı Devir İşlemleri
18 Aralık 2022

AKTAR VE BAHARATÇI DÜKKANI DEVRİNDE İSTENİLEN BELGELER

 

Devreden Kişiden İstenilen Belgeler:

1- Aktar ve Baharatçı Dükkanını devretmek istediğine dair dilekçe (Dilekçe için tıklayınız.)

2- Satış İzin Belgesinin aslı

Devralan Kişiden İstenilen Belgeler

3- Son (6) ay içinde çekilmiş (2) adet vesikalık fotoğraf

4- Nüfus cüzdanı fotokopisi

5- İkametgâh Belgesi ( https://giris.turkiye.gov.tr )

6- En son mezun olduğu okuldan aldığı diplomasının aslı ve fotokopisi (İl Sağlık Müdürlüğünce ‘Aslı Gibidir’ ibaresinin yaptırılması gerekmektedir.)

7- Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği ( https://giris.turkiye.gov.tr )

8- Adli Sicil Kaydı(Adli Sicil Kaydı var ise ilgili mahkeme kararlarının fotokopileri de eklenmelidir.) (https://giris.turkiye.gov.tr)

9- Aktar ve Baharatçı Dükkanını devralmak istediğine dair dilekçe ( Dilekçe için tıklayınız.)

10- Devir sözleşmesi

11- Satacağı bitkisel drogların Latince ve Türkçe isimlerinin yazılı olduğu, sorumlu müdür tarafından imzalanmış listesi

12- Satılması mahsurlu ve tehlikeli olan maddelerin, Latince ve Türkçe isimlerinin yazılı olduğu, sorumlu müdür tarafından imzalanmış listesi ( https://www.titck.gov.tr/mevzuat )

13- Taahhütname (Taahhütname için tıklayınız.)

14- İşyeri açma ve çalışma ruhsatı (Belediyeden alınacak.)

15- Vergi levhası (Vergi Dairesinden alınacak.)

NOT:

- İkametgah adresi Çorum il sınırları içinde olmalıdır.

- Adli Sicil Kaydı İl Sağlık Müdürlüğüne yapılan başvuru tarihinden en fazla (1) ay önce alınmış olmalıdır.

- Dilekçelerin üzerine atılan tarih bu belgelerin İl Sağlık Müdürlüğüne teslim edildiği tarih olmalıdır.

- Yukarıda yazılı belgelerin hepsi aynı tarih ve zamanda getirilmelidir.