Aktar ve Baharatçı Dükkanı Açılış İşlemleri
18 Aralık 2022

AKTAR VE BAHARATÇI DÜKKANI AÇILIŞINDA İSTENİLEN BELGELER

 

1- Son (6) ay içinde çekilmiş (2) adet vesikalık fotoğraf

2- Nüfus cüzdanı fotokopisi

3- İkametgâh Belgesi ( https://giris.turkiye.gov.tr)

4- En son mezun olduğu okuldan aldığı diplomasının aslı ve fotokopisi (İl Sağlık Müdürlüğünce “Aslı Gibidir” ibaresinin yaptırılması gerekmektedir.)

5- Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği ( https://giris.turkiye.gov.tr )

6- Adli Sicil Kaydı (Adli Sicil Kaydı var ise ilgili mahkeme kararlarının fotokopileri de eklenmelidir.) (https://giris.turkiye.gov.tr)

7- Aktar ve Baharatçı Dükkanı açma talep dilekçesi (Dilekçe için tıklayınız.)

8- Satacağı bitkisel drogların Latince ve Türkçe isimlerinin yazılı olduğu, sorumlu müdür tarafından imzalanmış listesi

9- Satılması mahsurlu ve tehlikeli olan maddelerin, Latince ve Türkçe isimlerinin yazılı olduğu, sorumlu müdür tarafından imzalanmış listesi ( https://www.titck.gov.tr/mevzuat)

10- Taahhütname ( Taahhütname için tıklayınız.)

11- İşyeri açma ve çalışma ruhsatı (Belediyeden alınacak.)

12- Vergi levhası (Vergi Dairesinden alınacak.)

NOT:

- İkametgah adresi Çorum il sınırları içinde olmalıdır.

- Adli Sicil Kaydı İl Sağlık Müdürlüğüne yapılan başvuru tarihinden en fazla (1) ay önce alınmış olmalıdır.

- Dilekçenin üzerine atılan tarih bu belgelerin İl Sağlık Müdürlüğüne teslim edildiği tarih olmalıdır.

- Yukarıda yazılı belgelerin hepsi aynı tarih ve zamanda getirilmelidir.