Tıbbi Cihaz Merkezi Devir İşlemleri
18 Aralık 2022

TIBBİ CİHAZ SATIŞ MERKEZİ DEVRİNDE İSTENİLEN BELGELER

 

Devir Eden Kişiden İstenilen Belgeler:

1- Tıbbi Cihaz Satış Merkezinin devretmek istediğine dair dilekçe (Dilekçe için tıklayınız. )

2- Tıbbi Cihaz Satış Merkezi Yetki Belgesi aslı

3- Sorumlu Müdür Çalışma Belgesi aslı

4- Satış ve Tanıtım Elemanı Çalışma Belgesi aslı

5- Varsa Klinik Destek Elemanı Çalışma Belgesi aslı

Devir Alan Kişiden İstenilen Belgeler:

6-  Tıbbi Cihaz Satış Merkezinin devralmak istediğine dair dilekçe ( Dilekçe için tıklayınız.)

7- Devir sözleşmesinin bir örneği

Sorumlu Müdür, Satış ve Tanıtım Elemanı, varsa Klinik Destek Elemanından İstenen Belgeler:

8- Son (6) ay içinde çekilmiş (2) adet vesikalık fotoğrafları

9- Nüfus cüzdanı fotokopileri

10- İkametgâh Belgeleri ( https://giris.turkiye.gov.tr)

11- Yeterlilik Belgeleri asılları ve fotokopileri

12- Vukuatlı Nüfus Kayıt Örnekleri ( https://giris.turkiye.gov.tr )

13- Adli Sicil Kayıtları (Adli Sicil Kaydı var ise ilgili mahkeme kararlarının fotokopileri de eklenmelidir.) ( https://giris.turkiye.gov.tr)

14- Dilekçeleri  (Dilekçe için tıklayınız.)

15- SGK İşe Giriş Bildirgeleri ( https://giris.turkiye.gov.tr)

16- Hizmet Sözleşmeleri (Merkez sahibiyle yapılan)

17- Mesleğini yapmayı engelleyecek bir hastalığı bulunmadığına dair sağlık raporları (Aile hekiminden alınabilir. Doktorun adı ve ünvanı açık olarak yazılmalı, özel bir sağlık kuruluşundan alınmış ise İl Sağlık Müdürlüğünden tasdik edilmiş olmalıdır.)

Tıbbi Cihaz Satış Merkezi İle İlgili İstenilen Belgeler:

18- Türkiye Ticaret Sicil Gazetesi veya Esnaf Sanatkarlar Odası Sicil Gazetesi (Sicil Tasdiknamesi Kabul Edilmeyecektir. Kuruluşların Kaşelerinde Ticaret Sicil Gazetesinde yazılı olan Unvanlarının ve beyan ettikleri adreslerinin yazılı olması gerekir.)

19- Satış merkezinin satış ve tanıtımını gerçekleştireceği cihazlarla ilgili Kurumun kayıt ve bilgi yönetim sistemine kayıtlı cihazları satacağına dair taahhütname (Sorumlu müdürün, varsa tüm kuruluş ortaklarının imzası gereklidir.)( Taahhütname için tıklayınız.)

20- İşyeri açma ruhsatı (Belediyeden alınır. Satış merkezi olarak Müdürlükçe yetkilendirilecek yere ait ilgili merciden alınan iş yeri açma ve çalıştırma ruhsatı veya yetkilendirilecek yerin serbest bölge, teknokent veya organize sanayi bölgesinde olması durumunda ilgili yerin yönetiminden alınan ve başvuru sahibi gerçek veya tüzel kişiliğin ilgili teknokentte veya organize sanayi bölgesinde faaliyet gösterdiğine dair alınan belge veya başvuru sahibi gerçek veya tüzel kişiliğinin ecza deposu olması durumunda Kurum tarafından düzenlenmiş ecza deposu ruhsatnamesi.

21- Vergi Levhası (Vergi Dairesinden alınacak.)

22- İmza sirküleri (Tüm kuruluş ortaklarının)

23- Güncel Adres Belgesi (Belediyeden alınacak.)

24- Harç Makbuzu (Harç Bedellerinin Çorum İl Sağlık Müdürlüğü T.C. Ziraat Bankası Çorum Şb. (T.C Başbakanlık Hazine Müsteşarlığı Çorum Defterdarlık, İban No: TR92 0001 0000 7800 0010 0053 10, Vergi No:2620341313, Havale veya EFT kesinlikle yapılmayacaktır. Ücretin ne için ve kimin adına yatırıldığını gösteren açıklama olmalıdır.)

NOT:

- İkametgah adresi Çorum il sınırları içinde olmalıdır.

- Raporlar ve Adli Sicil Kaydı İl Sağlık Müdürlüğüne yapılan başvuru tarihinden en fazla (1) ay önce alınmış olmalıdır.

- Dilekçelerin üzerine tarih atılmalı ve bu belgelerin İl Sağlık Müdürlüğüne teslim edildiği tarih olmalıdır.

- Yukarıda yazılı belgelerin hepsi aynı tarih ve zamanda getirilmelidir.